მეცხრე თაობაზე გადასვლისთანავე, Volkswagen Passat გადავიდა მოდულურ MQB Evo პლატფორმაზე, იგივეზე, რასაც ახალი
Passat გარდაიქმნა შიგნიდან და გარედან: სწორი ხაზები წარსულს ჩაბარდა, ის გზას უთმობს უფრო გლუვ კონტურებს, ინტერიერი კი ციფრული გახდა. წინა პანელზე ცენტრალურ ადგილს იკავებს 15 დიუმიანი ტაბლეტი, მაგრამ ის ხელმისაწვდომია მხოლოდ ზედა მორთულობის დონეზე, ხოლო მარტივ ვერსიებს აქვს 12,9 დიუმიანი ეკრანი. დაფა არის წმინდა ციფრული, სამი გრაფიკული სტილის ასარჩევად. მაგრამ საჭეზე არსებული სენსორული ღილაკები, რომლებიც აღიზიანებენ მერვე თაობის გოლფის მფლობელებს, Passat-მა ეს არ მიიღო. და ბოლოს, მარჯვენა ღერო ახლა პასუხისმგებელია გადაცემათა ცვლაზე.
ძირითადი აღჭურვილობის ჩამონათვალში შედის ადაპტური კრუიზ კონტროლი, პარკირების სენსორები, ყველა LED ოპტიკა, ავტომატური დამუხრუჭება დაბრკოლების წინ და მანქანის დაკავებულ ზოლში შენახვა, ასევე საგზაო ნიშნების ამოცნობის ფუნქცია. "საშუალო" ბიზნეს მორთვა, რომელიც ძირითადად მიმართულია კორპორატიული მომხმარებლებისთვის, მას აქვს სამ ზონიანი კლიმატ კონტროლი, დამატებითი USB-C კონექტორები და პარკირების ასისტენტი. ასევე, ევროპელებს შესთავაზებენ ორ უმაღლესი დონის კონფიგურაციას, Elegance და "სპორტულ" R-Line“-ს. Passat-ის ყველაზე ძვირადღირებულ ვერსიებს აქვთ მატრიცული ფარები და მასაჟის სავარძლები და ისინი განსხვავდებიან 17 დიუმიანი ბორბლებით Elegance-სთვის და 18 დიუმიანი ბორბლებით R-Line-ისთვის.
ძრავების ხაზი წარმოდგენილია სამი ტურბოდიზელით, რომელთა სიმძლავრეა 122-დან 193 ცხენის ძალამდე და წყვილი ორლიტრიანი TSI ბენზინის ერთეულით 204 და 265 ცხენის ძალით. ასევე არის „რბილი“ ჰიბრიდი 1.5 ძრავით და ელექტრო დანამატით (150 ცხ.ძ.), ასევე ორი სრულფასოვანი ჰიბრიდული მოდიფიკაცია დატენვის ფუნქციით: მასში შედის 1.5 ლიტრიანი ბენზინის ძრავა და ელექტროძრავა, რომელიც მთლიანობაში 204 ან 272 ცხენის ძალას ამუშავებს ვერსიიდან გამომდინარე. Plug-in ჰიბრიდული Passat აღჭურვილია 19,7 კილოვატ/საათიანი სიმძლავრის ბატარეით, რომლის ერთი დამუხტვით ვაგონს შეუძლია 100 კილომეტრამდე გავლა.
ევროპაში მეცხრე თაობის Volkswagen Passat-ის გაყიდვების დაწყება 2024 წლის გაზაფხულზეა დაგეგმილი. მოდელი გაიყიდება ელექტრო ID.7-ის პარალელურად, რომელიც საწვავი Passat-ისგან განსხვავებით, ხელმისაწვდომია არა მხოლოდ ვაგონის, არამედ სედანის სახითაც.