სრულიად განსხვავებული სელაპი - BYD Seal DM-i
სრულიად განსხვავებული სელაპი -  BYD Seal DM-i
31.08.2023
ჩვენ უკვე ვიცნობთ BYD Seal ელექტრო სედანს. ჩინეთში მისი გაყიდვა ერთი წლის წინ დაიწყეს და ახლა ყოველთვიურად იქ შვიდიდან რვა ათასამდე ეს მოდელი იყიდება. ახლა დიაპაზონს დაემატა BYD Seal DM-i ჰიბრიდული სედანი და ეს არ არის უბრალოდ ჰიბრიდული Seal, არამედ განსხვავებული ავტოა.

წინა სერიის ფორმით, ამ ჰიბრიდის დებიუტი ჯერ კიდევ გაზაფხულზე შედგა შანხაის მოტორ შოუზე, შემდეგ კი მას ეწოდა BYD Destroyer 07, ანუ იგი განთავსდა როგორც ცალკე მოდელი. მაგრამ ბაზარზე გასვლამდე, გეგმები გადაიხედა და შედეგად, ჰიბრიდი გახდა Seal ოჯახის ნაწილი, რათა
გაეზარდა მისი მთლიანი გაყიდვები.

გარედან ელექტრომობილი და ჰიბრიდი ნამდვილად ჰგავს ერთმანეთს, რადგან ისინი დამზადებულია Marine Aesthetics-ის დიზაინის იმავე კონცეფციით, შთაგონებული საზღვაო თემით. მაგრამ მანქანების სხეულები განსხვავებულია და პროპორციებში განსხვავებები  შეუიარაღებელი თვალითაც კი ჩანს: ჰიბრიდს აქვს უფრო მოკლე „პრესტიჟული მანძილი“ (ბორბლის თაღიდან კარებამდე), გრძელი ცხვირი და დახრილი სახურავი.

ჰიბრიდის სათვლე ბაზა არის 2900 მმ ელექტრო სელაპის 2920 მმ-ის წინააღმდეგ. საერთო ზომებში განსხვავება კიდევ უფრო შესამჩნევია: Seal DM-i არის 180 მმ გრძელი (4980 მმ), 15 მმ ფართო (1890 მმ) და 35 მმ მაღალი (1495 მმ) ვიდრე მისი
ელექტრო სეხნია. სხვადასხვა ვერსიებს აქვთ ბორბლები 17-დან 19 ინჩამდე დიამეტრით. ყველა ოპტიკა, რა თქმა უნდა, არის LED.

ინტერიერის დიზაინში ასევე გამოიყენებოდა ერთიანი გადაწყვეტილებები, მაგრამ ზოგადად, ჰიბრიდს ის განსხვავებული აქვს. მძღოლის წინ არის 10,25 დიუმიანი ინსტრუმენტის ეკრანი და პროექტორი, ხოლო მედია სისტემის ცენტრალური დისპლეი (15,6 ინჩი) შეიძლება შემობრუნდეს 90 გრადუსით, არჩევანის გაკეთება პეიზაჟისა და პორტრეტის ორიენტაციას შორის. არის პანორამული სახურავი, ყოვლისმომცველი კამერები და მრავალი სხვა.

არსებობს სამი მოდიფიკაცია ასარჩევად. პირველი არის 197 ცხენის ძალის ელექტროძრავით. სასტარტო სედანი მოძრაობს ელექტრო წევით, ხოლო ბენზინის 1.5 ლიტრიანი ძრავი (110 ცხ.ძ., 135 ნმ) მუშაობს გენერატორის რეჟიმში. მაგრამ ზოგიერთ შემთხვევაში, ჰიბრიდული სისტემა გადადის პარალელურ რეჟიმში: შიდა წვის ძრავა უკავშირდება ბორბლებს გადაბმულობის და ერთსაფეხურიანი შემცირების მექანიზმის გამოყენებით. სალონის იატაკის ქვეშ დამონტაჟებულია ლითიუმ-რკინა-ფოსფატის ბატარეა, რომლის სიმძლავრეა 17,6 კვტ/სთ, სრული დამუხტვა საკმარისი უნდა იყოს 100 კმ WLTC ციკლზე.

მეორე ვერსია არის ელექტროძრავა 218 ცხ.ძ. და 325 ნმ პლუს 1.5 ბენზინის ტურბო ოთხიანი (139 ცხ.ძ., 231 ნმ). მაგრამ ამ შემთხვევაშიც შენარჩუნებულია ჰიბრიდული სისტემის ლოგიკა და მისი მაქსიმალური გამომუშავება შეესაბამება ელექტროძრავის პარამეტრებს. 17,6 კვტ/სთ სიმძლავრის ბატარეა იგივეა, ხოლო აჩქარების დრო "ასამდე" მცირდება 8,2-დან 7,9 წმ-მდე.

და ბოლოს, BYD Seal DM-i-ის ტოპ ვერსიას აქვს იგივე ძრავები, მაგრამ წევის ბატარეის სიმძლავრე გაიზარდა 30,7 კვტ/სთ-მდე, ხოლო ავზის მოცულობა შემცირდა 50-დან 45 ლიტრამდე. დიაპაზონი ელექტრო რეჟიმში 160 კმ-ს აღწევს. მაქსიმალური სიჩქარე ყველა ვერსიისთვის შემოიფარგლება 180 კმ/სთ-ით.

ჩინეთში BYD Seal DM-i ჰიბრიდი უკვე იყიდება, ფასები 24 ათასიდან 34 ათას დოლარამდეა, ელექტრო Seal-ზე კი 26-38 ათას დოლარს ითხოვენ.



ბეჭდვა
article image
2023-09-04 04:41:09
"BMW ხელახლა იგონებს საკუთარ თავს" - ასეთი პერსპექტიული სლოგანით შედგა ამ კონცეპტის პრემიერა.
article image
Cat Image
2023-09-04 04:05:11
მიუნხენის საავტომობილო შოუზეახალი Mercedes-Benz E-Class: All-Terrain-ის "უგზოობის" ვერსიის დებიუტი შედგა.
article image
Cat Image
2023-09-02 06:28:49
Mini Cooper-ის ახალ ჰეჩბეკთან ერთად, მესამე თაობის Mini Countryman კროსოვერმა იხილა დღის სინათლე.
სხვა სიახლეები
20.02.2024
რუსეთის პრეზიდენტმა ვლადიმირ პუტინმა ჩრდილოეთ კორეის მმართველ კიმ ჩენ ინს რუსული წარმოების ავტომობილი Aurus-ი აჩუქა.
სრულად
04.09.2023
BMW-მ განაახლა ყველაზე ძვირადღირებული და იშვიათი X5 კროსოვერი.
სრულად